چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

هوای مشهد گرم می‌شود|وزش باد در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت (۲۲مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۰۹۵۵
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
هوای مشهد گرم می‌شود|وزش باد در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت (۲۲مردادماه ۱۴۰۱)
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پایان هفته ضمن اینکه آسمان صاف و آفتابی را در استان داریم، پدیده غالب همچنان وزش باد پیش‌بینی شده است.

گروه جامعه| شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه خنکترین و داورزن با بیشینه دمای ۳۸درجه خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان تربت‌حیدریه با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی افزود: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا پایان هفته ضمن اینکه آسمان صاف و آفتابی را در استان داریم، پدیده غالب همچنان وزش باد پیش‌بینی شده است که در مناطق بادخیز نیمه جنوبی، نوار شرقی و برخی نقاط غرب استان وزش باد شدید و همراه با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تا اواسط هفته روند دما به صورت جزئی افزایش دارد، اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته دمای هوای شهر مشهد بین ۱۹ و ۳۲ درجه در نوسان بوده است. امروز دمای مشهد با یک درجه افزایش نسبت به روز گذشته در گرم‌ترین ساعات ۳۳ درجه و در خنکترین ساعات به ۱۹ درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ در شرایط پاک بوده است، اما هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ۶۲ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->